Π. Ζώντος: Δέν μπορούν να μου αφαιρέσουν το ηθικό αλλά και το συνδικαλιστικό δικαίωμα να ακούγεται η φωνή μου!

http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/kordelioc.12.2.5.jpg
 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Λυπάμαι πολύ που αναγκάζομαι να απαντήσω στο συκοφαντικό και ψευδές δημοσίευμα συνδικαλιστών , της μειοψηφούσας παράταξης των Αστυνομικών υπαλλήλων , στην εφημερίδα Πατρίς την Παρασκευή 10-02-2017 κατηγορώντας με για το περιεχόμενο της ραδιοφωνικής μου συνέντευξης, προσπαθώντας με συκοφαντικό τρόπο να υπονομεύσουν την προσπάθεια ανάδειξης της αιτίας ,που ταλαιπωρεί και υποβαθμίζει το προσωπικό της Τροχαίας και κατά συνέπεια την κοινωνία, ώστε να δημιουργήσουν εντυπώσεις.
Τα ψευδή και ανυπόστατα δημοσιεύματα δεν με αγγίζουν. Πλανώνται αν πιστεύουν ότι μέσω της σπίλωσης του προσώπου μου, μπορούν να μου αφαιρέσουν το ηθικό αλλά και το συνδικαλιστικό δικαίωμα να ακούγεται η φωνή μου και να φέρνω στο φως τα προβλήματα των συναδέλφων μου αλλά και της κοινωνίας. Για αποκατάσταση της αλήθειας τους παραπέμπω στην ραδιοφωνική συνέντευξη μου στην εκπομπή του δημοσιογράφου κ. Μάκη Νοδάρου στο ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ΙΟΝΙΟΝ FM , σε ερώτηση που μου απεύθυνε σχετικά με τις ελλείψεις που παρουσιάζουν τα τμήματα Τροχαίας, με αφορμή το πολύνεκρο ατύχημα στην διασταύρωση της Ανδραβίδας.
Σε σχετικές δηλώσεις μου ουδέποτε κατηγόρησα συναδέλφους από την Τροχαία Αμαλιάδας για το συγκεκριμένο ατύχημα, που συνέβη αλλά απεναντίας, επειδή προέρχομαι από υπηρεσία Τροχαίας ,προσπάθησα να αναδείξω το πρόβλημα που επικρατεί ακόμα, στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας. Αναφέρθηκα στα τμήματα Τροχαίας και όχι στις μικτές περιπολίες των τμημάτων εκτός Αμαλιάδας και Πύργου οι οποίες όπως έχω ξαναπεί υπάρχουν σε ένα επιτυχημένο σχέδιο δίνοντας υπηρεσιακό σθένος στα μικρά τμήματα.
Είναι απορίας άξιον από που πηγάζει η τροφοδότηση της επίθεσης αυτής αλλά και το χρονικό διάστημα που επέλεξαν να την εκδηλώσουν, καθότι είναι χρονικά καθυστερημένη σκοπίμως και μεθοδικά.
Δυστυχώς οι συνδικαλιστές είναι αναγκασμένοι να εκτίθενται και να συγκρούονται για το γενικό καλό και όχι για την δική τους προβολή .
Επίσης να εκπροσωπούν αυτούς που τους εκλέξανε και τους έδωσαν το δικαίωμα ώστε να έχουν την δυνατότητα να ακούγεται η φωνή τους και όχι να γίνονται φερέφωνα και αρεστοί χαϊδεύοντας αυτιά .

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΖΩΝΤΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΑΣΥ
http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/kordelioc.12.2.5.jpg

Related

ΑΡΘΡΑ 1163669232104827180

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ομιλία του Δημήτρη Καραγιαννόπουλου στο 32ο συνέδριο της ΠΟΑΣΥ

Ενημερωθείτε για το ασφαλιστικό- συνταξιοδοτικό των αστυνομικών!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pasapolice@gmail.com

προβολες σελιδας

FACEBOOK



Συγχρονη Αστυνομια

ΝΕΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

item